Från å me du!

Söndagar är heliga, det är inte meningen att man ska ha några planer, utan man ska göra precis som man känner för att göra.  Idag SKULLE jag och min syster åka och kolla på Lowes hockey match men riktigt så blev det inte, etfersom vi råkade ta en vända förbi rimbo och nörrtälje, fråga mig inte varför men vilse var vi långt ute i skogen hade vi åkt, och ännu bättre blev det för på tillbaka vägen lyckades vi hamna i en såndär stillasittande bilkö med bensintermometern pekad på röd. Vi var trots allt glada över att vi kom fram till sista ronden då dom dock förlorade.
Imorn ska jag gå på street dans för första gången i mitt liv, och ja och min kompis lyckades hamna i den svåraste gruppen!!! Det gjorde ju inte saken så mycket lättare.. Jag måste erkänna att jag är lite nervös.. Sara + Streetdance = ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0