Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya.

Igår gjorde vi rekord för hur många uteställen du kan gå ut om inom en timme, jag tror knappast ja kan komma upp i dom siffrorna igen någonsin. Kul var det iallafall!! Nu börjar också skivan och hela den baletten att klarna, och jag tror verkligen det kommer bli jätte bra! Det känns skitbra iallfall! Trist att klockan är 18.04 och ja nyss kom hem från skolan. Den spontana informationen om att vi skulle hålla i samlingen som är imorgon kom ju kanske lite sent ut till oss. Idag har det bara varit texter i huvet på mig, och det lär väl bli vad jag sysslar med resten av kvällen! Hoppas på att jag hinner lära mig dom tills imorn, skulle kännas så himla bra. men ja vågar inte lita på mitt minne och min förmåga att glömma bort hela stycken vilket ja inte tror jag kommit felfritt ifrån en enda gång under de gånger ja uppträtt! Vinst eller förlust, det återstår att se imorn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0