feel the rush, ooh feel it in the air

Hej,hola,hello! Sitter och drömmer mig bort igen, vad vore livet om man inte får drömma sig bort lite då och då, och släppa lite komplicerade saker i livet. Det är som en drog, när man vaknar till blir allt grått och trist igen. Nej drömmar ska finnas, och drömma ska man få göra precis när man vill! Att titta på idol och se hur vissa faktiskt rockar skiten ur allt och alla är en annan riktigt bra känsla som jag fått ta del av denna torsdags kväll. Nu ska jag kolla runt på mobiltelefoner, som ja tydligen ska få en ny av eftersom dom valt att skrota min mobil som varit inne på lagning i jag vet inte hur länge, mitten på juli. Sara lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0