ja då ses vi på lördag

Tja! Själv har man suttit framför datorn ungefär hela dagen. Håller för första gången på att spela in mig själv på en låt, testa lite inför projektarbetet med alla program. Tyvärr har jag inga höjdar program, men det är kul när man väl börjat, och jag tror att det här projektarbetet kommer bli bra. Om så är fallet kanske jag kommer börja lägga upp nått eget här på bloggen eller skaffa myspace eller nått som alla andra gör. Shit jag börjar inse att jag skulle ångrat mig varje dag under resten av livet om jag inte valt musik som inriktning. Det är absolut det här jag vill göra och typ det enda ja e lite bra på.
Nu ska jag börja med middag till mamma och mig, sen ska jag göra i ordning mig för sista kvällen på sommar!
Jag fick en papperskasse med lite tröst priser efter att ha missat prinsen som Frida och pappa fick hälsa och träffa igår, medans jag för visso var på hofmaestro och missade. Hade verkligen velat göra både och, och hade jag vetat att de skulle träffa prinsen hade nog mitt val för kvällen blivit annorlunda. Fast Hoffis var överbeskrivligt bra satt..

Kommentarer
Postat av: Sara

Sara Bogren! DU MÅSTE SÖKA TILL IDOL NÄSTA GÅNG!!

Din röst är till för att höras och varje gång jag hör dig sjunga så får jag tårar i ögonen och rysningar i hela kroppen. Din röst är för bra för att inte göra något med. DU måste söka, annars anmäler jag dig själv :D



Jag älskar din sång! :D :D

Puss från Fridas andra Sara <3

2010-09-13 @ 17:57:37
URL: http://misshoglund.webblogg.se/
Postat av: Sara Bogren

HAhaha Sara varför är du så goo!! Du är den riktig glädjespridare ska du veta! Ja får väl göra de nästa år då om det vågas haha ^^ <3

2010-09-13 @ 18:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0