Hello everybody, this is Sara shit.

Jesus kristus frälsa mig, idag är en sån där dag som var bra, liksom många andra dagar. Det betyder att jag kommer väldigt säkert glömma bort att den ens existerade.. tragiskt men sant. Vem i hela friden kommer ihåg alla dagar? nej juste. Dock kommer jag komma ihåg att jag, max, niklas, axel och jacob skapade en skön men väldigt annorlunda dänga vid namnet källaren idag. Nu sitter jag tillsammans med min snarkande mamma brevid mig i soffan och kollar på the wedding date, och frågan är om det är en uppenbarlse ifrån gud, eller en bön som slagit in när min lärare precis smsar och säger att jag är ledig imorn. Hur skönt? JÄTTE MYCKET. Shit vad jag är glad nu, och shit vad jag ska gå och vara glad på någon annan nu, Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0