Vi ser det snöa, vi ser det snöa.

Nu är det fredag, jag vet inte varför jag vaknade så tidigt, ja börjar inte förrens om två timmar. Det snöar ute, och ja fick en sån där barnkänsla inom mig som man alltid får när första snön kommer. Sen efter ett litet tag insåg ja faktan och tyckte bara snön var jobbig och kall, ursh de kommer smälta och bara bli slask snart, fastna i håret, försena all trafik, bara vara allmänt jobbig som man alltid vuxna tycker att snö är. Men shit vilken upplevelse det var när man var liten och överlycklig, man kunde vara ute hela dagen även fast snön smällt och vara så jävla glad. De va då de, på den där gamla goda tiden. Fast ärligt, folk växer upp, men jag kommer nog aldrig bli stor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0