Skrattirriterande

Ja nu har jag lärt mig, att det där med tur ska man inte ta för givet. Nu kan det bara bli bättre, för just nu ligger ja i graven på kategorin tur. Min mobil blev borttappad förra helgen, sånt som händer jaja, men hur ofta händer det att det nya simkortet jag väntat på på posten inte fungerar, nej då har dom tydligen råkat göra något fel. Hur ofta händer det att 3 just nu gör uppgradering för sitt nät och därför inte kan hjälpa någon inom tre förens ens på måndag. Hur ofta råkar jag tappa bort sim-kortet till det lånesim-kort jag fått ha under tiden..Och hur ofta kommer det sig att igårkväll försvinner mitt bankkort,id-kort och busskort. Jag kan meddela att ingen på den här världen ville stå i mina kläder just då. Det här innebar att jag inte kunde ringa några kompisar om dom sett nått för jag hade inga kontakter på min mobil, min mobil som egentligen var mammas eftersom jag lånde hennes för att min inte funkade vilket innebar att jag inte kunde ringa henne heller, jag kunde inte åka hem för jag hade inget busskort, jag kunde inte ens försvinna för jag hade inget id-kort! Idag skulle jag köpa en trisslott påvägen hem för jag insett att i det här läget kan det inte gå värre, jag kan inte förlora, men så kom jag på att jag har inga pengar.. JAJA en vanlig dag i mitt liv, strattirriterande för många men, vafajn sånt som händer!



.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0