Sollentuna centrum

Idag var jag och min lollypop i sollentuna centrum och mycket riktigt gick vi till förkvällsstudion där vi hoppats på något mer än en mesig intervju och några bilder! Jaha några 35 000 shopping blev det inte så lätt, dom skulle höra av sig i så fall men de lär dom ju inte göra när tanterna framför oss satt och smörade om hur mycket förkväll har betytt för dom och att dom följt de sen det började och bla bla bla.. jag var iallfall ärlig och sa att jag ville vinna för att jag var en fattig student som inte hade 35 000 kr att shoppa för och att jag egentligen skulle vara i akut behov till det! jaja Jag och anette hade iallfall jätte mysigt i den fina centrumet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0