Fett SWEET!

Puuh, jag vågar inte öppna dörren för alla läskiga barn som ringer på, jag ahr dessutom inget godis att bjuda på så då vet man ju inte vad de kan få för sig. Igår hade jag den mest mysigaste lördagen jag någonsin haft tror jag, det finns inte ord som beskriver det om man inte var där. Men åh så tacksam jag är för den kvällen mickan I lavja! Kom nyss hem från lowes hockey match och som vanligt har jag inga naglar kvar efter det.. Mitt stöd räckte inte hela vägen, men spännande i slutet vare oh ja! Nu sitter jag här denna söndagskväll och vet inte alls vad jag ska göra av den.. Det kanske blir en "sara göra vad hon vill" kväll för en gångs skull. När den tiden är kommen ska jag erkänna en sak, att jag faktiskt kan ha riktigt kul med mig själv, göra allt i sin väg och sitta och skratta åt sina egna skämt, de e bra härligt! nej nog om detta, nu äre dags för kek.

Kommentarer
Postat av: Mickan

Love you too!

2010-11-01 @ 17:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0