en massa jidder


Hej bloggen, ikväll är det fredag. Och för första gången känner jag mig inte redo för helg än. Den veckan har gått läskigt fort, så läskigt fort att jag inte hunnit ställa in mig på att det faktiskt är helg. Och om det är bra eller dåligt, ja  de e också en bra fråga, men anledningen är nog den att jag bara hade föreläsning i måndags, tema dag musik på tisdagen, ledig onsdag, sånglektion på torsdagen, och tre lektioner på fredagen varav en lektion var enbart en film, en hitta en bok i biblioteket, och den andra bara massa tjatter. Ska det vara såhär? Ska det vara såhär lätt? nejnej, trodde ja skulle komma undan... nej nästa vecka är istället en mardröm men det är då det, nu ska jag njuta av att det är fredag och mysa i soffan! Puss på min blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0