Att skratta med någon, eller att skratta åt någon..

Gud vad jag är tråkig just nu, ingen bloggerska alls, har tappat lite glöden här på sarabogren.blogg.se hum... Jag har gått och fått lite ångest tror jag. Är på jakt efter lite äventyr tror jag, nått sjukt spelar ingen roll vad bara det är sjukt. Jag och min kära vän Emma har tillsammans med BeenerKeeKee upplevt vad som är sann glädje! Det diskuterades en del kring vår glädje till Beener när någon fick det att framstå som något negativt att skratta på någon annans bekostnad, men jag anser inte att det är ett hånskratt för att vara dum utan jag är glad att den här människan valt att driva om sig själv för att skapa lite glädje, riktig jävla glädje. Är det fel?
Här är han, killen som gjorde min dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0