I´m in love with the world

Ojoj, watch out för min nya lista på spoty som har gjort mig till en sån där nörd igen som får mig att låsa sig från hela världen och bara nötas in i låtarnas värld. Farligt, riktigt farligt, och jag liksom släpper allt och tar låtarna före det jag borde göra, speciellt i nuläget när jag knappt har tid med någonting alls egentligen. Det är ett under att jag ens låter fingrarna släppas fria för att skriva i bloggisen..
.
Förkyldningen, hum ja den e väl ok. Börjar bli bättre och det tackar jag gudarna för. För så vitt jag vet brukar jag vara bra på att hålla den igång under hela vintersäsongen. Shit, förkylning kan vara den värsta sjukdomen som finns, går aldrig riktigt över och att bara tänka på mornarna när hjärnan är täppt antingen åt höger eller vänster beroende på vilken sida man har legat på under natten får mig bara att vilja gråta. Och ja rösten är det ju bara säga tack och hejdå till, i mitt fall som trodde de gick att sjunga när man var sjuk, nej där försvann istället hälften av alla mina lektioner som jag måste ta igen sen. Nej det finns inget som är bra med förkylning.
.
Ett liv utan problem skulle vara skönt. Fast å andra sidan, vart skulle tacksamheten ta vägen då? Är det inte ändå den man lever för, när man blir sådär riktigt nöjd ibland. Den kicken är obeskrivlig och för några sekunder är man oslagbar, och den som försöker med nått blir nersågad av din positiva energi. Om man vet vilken känsla jag pratar om, förstår man också den känsla jag har efter att få sjunga ut. Ja ställer mig in för det mörkaste skedet, och helt plötsligt när jag står där blir ja helt galen och kicken av den positiva energin gör att man bara mår sådär jävligt bra dock kan den ibland överladdas och sätta sig i benet på mig som gör att det skakar en aning men jävlar vad man mår bra helt obeskrivligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0