Våren är kommen, våren är kommen

Med jämna mellanrum finns där ett inlägg från mig. Eftersom jag redan suttit och gnällt på hur mycket jag har att göra, och hur rörig min vardag är känner jag inte för att förmedla den energin ännu en gång. Idag har jag faktiskt varit ledig, förutom min sånglektion som lyckades förstöra min långa sovmorgon, men å andra sidan hade jag hela dagen framför mig! Jag och Juliana åkte till stan och tog en glass i kungsträgården, vilket vi inte var ensama om kan jag säga! Men det var nog det mysigaste jag gjort på länge, och det var så sjukt varmt och skönt. Jag ville åka sightseeing bussen som körde omkring men Juliana bangade, aja får väl bli en annan gång! Sen var jag och elli ute på woken hela kvällen och sov hos mig! Alltid lika chokad när det bara tar 20 minuter att komma hem från stan, trodde inte det gick..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0