Tragedi

Okej, skön eller jobbig dag? inga lektioner men var tvungen att repa inför duettkonserten som blev total misslyckad. Jag förstår inte vad som hände, men när det var min och max tur och vi hade kommit igenom första delen av låten ganska bra, tittade vi på varandra vilket vi inte skulle gjort för av någon anledning var vi lite osäkra, och började skratta, max kom över det ganska snabbt men jag kunde inte sluta, det var hemskt jag kände hur jag verkligen inte kunde kontrollera mig själv, jag kunde absolut inte sluta skratta, och där stod jag på scenen med publiken och mian lärare tittandes, men jag kunde inte sluta. Max försökte rädda slutdelen av låten så bra som det gick, vilket blev ganska svårt eftersom jag redan förstört den. jag gick ut från scenen skrattandes, och det slog mig att jag förstört hela framträdandet. Skiten kommer väl imorgon när Annika min sånglärare ställer fråga, hur jag kunde göra så. Aja nu är klockan 2 och jag är skit trött, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0