ovärd onsdag

Nu sitter ja i skolan IGEN, saknar min dator :'( jag har verkligen inte hittat mina nycklar och det känns jätte jobbigt! vad ska min mamma säga, hon kommer inte orka med mig när vi kommer behöva byta lås efter mindre än en vecka som vi bott där.. Det suger verkligen  och snart kommer min syster vilja ha sina. herre gud, ja önskar att  jag borde ha bättre kontakt med mannen från ovan, kunna få lite hjälp liksom.. skulle sitta ganska fint i nuläget! Nåväl, nu måste jag åka hem, eller jag skämta bara. Jag menar GÅ hem. är forfarande mycket kvar att göra hemma så det bara skriker om de, hängde upp alla mina kläder till klockan halv 1 igår puh säger ja, fyfan va mycket kläder ja har, och då har ändå frida hälften hos sig! Ajaaah. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0