Fil och Crunchy

Yes! jag har precis fått igång bredbandet efter en hel veckas isolering bland flyttkartonger. Just nu sitter jag nämligen i hallen under jackorna eftersom kabeln inte räcker längre, men vad gör man. Imorse hade jag nationella prov, gick det bra? Ja det tycker jag om man bortser ifrån att jag försovit mig hela dagen och missade det. Varför är jag så dålig, helt seriöst jag är trött på denna motgång, ge mig lite flow snälla innan jag bryter ihop! Nu är det redan fredag och jag har nästan bott här en vecka helt själv. Jag börjar bli trött på att äta fil och crunchy till frukost, lunch och middag, men med är nog inte bara jag i fam. bogren som har en fot på jorden och den andra någon helt annanstans. Nu måste jag börja städa, så jag kan lägga in fina bilder på mitt nya rum här! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0