Det finns inget dåligt väder, det finns bara.. matte som kan förstöra en fin dag! Blää

Here I am again, matte och engelska nationella WOHOW har aldrig haft en bättre dag. Känner faktiskt att jag har lite ont i huvudet, har väl tömt den med den lilla informationen som kan lagras där inne, det var nämligen hjärna jag iallafall insåg att jag inte hade idag, rena turen att jag överlevt tills idag, det tackar vi gudarna för! Nu vill jag inte ha något mer med matematik att göra, fy och ursh, borde inte få finnas! Och dumma engelska lärare som är jätte dum, hon måste lära sig ge lite vg också! ska ta ett snack med den bruden så snart som imorn, och då vill jag lova att den super sura sunk sara kommer fram, och det är inte en trevlig syn!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0