3 maj en dag att minnas, kanske glömmas..

Kul, nu står jag här i skolan vid en liten dator på max 10 tum.. kl är halv sju jag vet. Jag och Niklas har suttit här och mixat med Midi ljud och gjort massa låtar, börjar faktiskt låta bra, och niklas låt är grym!! Jaha första natten soven i lägenheten med jossan. Dagen efter ja men gissa.. trodde jag skulle kunna ha koll på mina nycklar NEJ! ANDRA DAGEN OCH DOM ÄR BORTA!!!! HUR I HELA FRIDEN LYCKAS JAG, KAN NÅGON SVARA PÅ DET? Det roliga var att jag gått, vuxen som jag kände mig och handlat fil, flingor och middag till mig själv, mamma skulle inte sova där den natten heller.. så möter jag juliana och snäll som jag var tänkte bjuda henne på middag. Vi gick hem till mig, och ja hejdå mina nycklar var borta... så vi fick gå till skolan men nej stängt var det där, såklart! Sen ringde ja min syster och bad om att få låna hennes, och efter en hel del MEN SAAARAA.. IDIOT, KLANTÄRS gick hon med på att ge sina nycklar, synd bara att det tog tre timmar. Jag och Juliana hann gå in på Game och spela guitar hero och bli bästisar med alla småknoddar, köpa godis och till och med gå in på dea! Klockan åtta var vi hemma hos mig( noterá att ja mötte Juliana vid halv 5 typ..) och jag tror inte varken ajg eller juliana uppskattat mat så mycket som vi gjorde då i hela våra liv. Stackarn som fick stå ut med mig dessa TIMMAR.. och stackars mig som slåttvärlds rekord i både pinsamhet och nu klantarselhet.. det är ett under att jag har så många vänner kvar! HERRE SAA HERRE..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0