Thank God It's Friday

Tårta på morgonen i skolan, som tack för röj-en-mina galan (som jag inte var med i)
Springa till polishuset på rasten för att ta ett leg foto. Smart som jag är kom jag på här om dagen att det skulle vara bra med ett leg när jag fyller 18 nästa vecka när jag vet att jag inte har varken leg eller pass. Hoppas jag får ett innan fredag, annars kommer jag ligga och gråta i min säng!
Repade efter skolan till samlingen vi ska hålla nästa fredag, KOM DIT, eller så gör du inte det.
Nu har jag precis ätit kex med ost och räkor och vill egentligen bara titta på en film och somna i soffan, men jag får ta det efter att jag blandat drinkar till 4 inatt då jag tror sängen kommer före filmen.. 
nej här kan jag inte sitta och slösa tid! Tjaaaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0