En dag

Jag har nyss dammsugit hela huset FRIVILLIGT!? vad hände? Det kan ha nått att göra med att jag så mycket läxor och helarbeten att göra, som jag tror jag kan bli av med, med hjälp av att vara lite händig och städa huset, duscha och göra andra saker som är bra att göra, i hopp om att Gud tycker jag är så duktig att han gör läxorna åt mig, men dessvärre har det aldrig inträffat, kanske nästa gång!  
Min syster är fortfarande kvar i thailand och jag sover fortfarande i hennes säng, så stor och skön, och lånar hennes kläder, som jag aldrig skulle få låna om hon var hemma, gäller att passa på. 
Nu kom min pappa hem och mamma har gjort våfflor, vilket betyder att jag tänker gå och äta dom nu!! 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0