Dress Fest!

Ja men tja, det här är då jag, Sara Fredrika Elisabeth Bogren som passar på att prövar klänningar som jag fick av pappa när ja råkade fylla 18 år! Har jag glömt att berätta att pappa Lennart är en riktig modeprisse! Lennart är för övrigt den mest underbara fadern en dotter kan önska sig, hans svagheter är väl att följa derbyfinalerna då han hellre befinner sig i garaget, trägården eller helt enkelt får för sig att tvätta bilen. Själv anser jag att det är finalerna man inte får missa, men han är ju trots allt en Bogrenare, och jag lovar har man handskats med en sådan så säger det allt. 

 

 


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Åh lille pappa bogren <3

2010-03-30 @ 16:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0