Skolavslutning

Just nu sitter jag och kollar på en live konsert med ett gäng 50+ som spelar afrikansk sång i guldiga pyjamasar, äter julnötter och försöker känna hur skönt det är att äntligen få sommarlov. Hur dags var inte skolavslutningen? Och hur dags var det inte att för en gångs skull bara sitta hemma och ta det lugnt. Nu kom black eyed peas och sjöng tengo la camisa negra som betyder typ jag har en svart kavaj.. Jag är för trött för att förstå varför han skulle stå på en scen större än globen och sjunga att han har en svart kavaj, men så får det vara, varsågod.  Nu ska jag komma på något man bara kan göra när man är hemma själv en fredgaskväll klockan tio i 1.
Glad sommar önskar Bogren Hood!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0