Padre hood

Nu sitter jag hemma hos pappa och pular med den nya radion vi köpte igår. Känns skönt att vara här lite för en gångs skull, och i och med att mamma nästan aldirg varit hemma och jag ahr en förmåga att aldirg göra någon god bra mat så uppskattade jag middan jag fick! Frågan är vad jag ska göra av den här dagen? Borde man göra något minnesvärt eller ska man sitta här och njuta av sommarlovet. Tänkte gå ner till friskis och svettis men jag vågar inte gå dit själv, feg som jag är, eller så är det bara en jätte bra ursäkt har inte riktigt bestämt mig. Jaja snart måste ja rycka upp mig så jag inte hamnar i nått "äta,jobba,sova,dö" träsk. Kanske ska pallra mig till det där gymmet iallafall. Beslut, jag hatar beslut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0