en dröm

Den här morgonen vaknade jag som gift. jag har inte drömt en läskigare dröm i mitt liv tror jag, det var som om allt var på riktigt, och jag hade gift mig, min man är ännu okänd, och jag minns inte bröllopet så bra, men jag minns (i drömmen) att jag skulle dubbelkolla och gick in på facebook där det stod relationsstatus "gift" jag gick in på killen jag gift mig med, han var ganska söt visserligen men tanken var skrämmande. Hans status var jag älskar dig Sara Bogren, och samtidigt som jag tänkte att det var patetiskt av mig att facebook ska relatera till om jag var gift, men drömmen var verkligare än vad man kan föreställa sig och jag känner mig fortfarande gift, frågan är om det är en bra eller dålig känsla, kanske är han jag inte träffat än som jag faktiskt ska gifta mig med, för trots allt kommer jag ihåg exakt hur han såg ut om jag skulle se honom på stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0