orkar man ens komma på en rubrik? inte idag

Asså den här förkylningen, har lust att bara spotta ut den, orkar inte gå omkring som en zombie hemma och ljutas ner i sängen och bara känna hur mycket saker man skulle kunna gjort istället.. Idag har jag ändå trots allt städat hela huset, eller aah mitt rum iallafall. Imorgon kommer det folk och ska värdera vårt hus, har inte fattat det än att vi verkligen ska flytta härifrån, känns som att jag låter någon annan få röra det som är mitt, vem ska bo i mitt rum liksom? Vad ska hända här? kommer dom göra om massa, allt det som vi byggt upp och gjort, ska dom bara ta bort det då? Efter allt tjat om att man vill flytta härifrån för att det är så långt bort från allt är det ändå nu man inser hur mycket man kommer sakna det, bara tanken på att jag inte längre kommer ta 622 och träffa alla varje dag, eller dom mysiga promenaderna till hamnen gör ju inte saken lättare..  finns säkert fördelar också..

Kommentarer
Postat av: emilia

MEN SLUTA, FLYTTA INTE!!!

2010-01-26 @ 18:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0