deg deg deg

Nu är det min tur att bli förkyld, och imorgon börjar skolan, ännu bättre! Ursh ja kan inte andas när jag tänker på vad som väntar här näst. Idag har jag bara tagit det lugnt, den enda förbränningen jag egentligen gjort är turerna mellan mitt rum och köket. Köket är min bästa bästa vän, finns alltid något, speciellt nu i juletiderna! Yaaami
Har fortfarande inte kunnat sluta lyssna på paparazzi med lady gaga. Idag satt jag dessutom och ritade av henne,  cus she´s so freaking awesome!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

paaaaaaaaaaaaparazziiiiii! bra ritat

2010-01-06 @ 20:19:54
Postat av: Mikaela

paaaaaaaaaaaaparazziiiiii! bra ritat

2010-01-06 @ 20:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0