Jullov inte den dag för sent..

Vad kan inte vara skönare om inte skriva av sig här, för en stund sen hade jag till och med glömt bort att jag hade en gyllene blögg, sen tändes lampan och nu sitter ja här, inte en minut senare. Jag känner hur ja börjar bli lite sjuk, alla stressfaktorer och förkyldningsfaser som vart under terminen och som jag inte hunnit ta i tu med släpper på en och samma gång, jätte typiskt! Jag som hade lagt upp ett perfekt schema för att börja träna, och för en gångs skull också göra det på riktigt. Men frågan är om jag ska bryta schemat eller få en förkyldning att bryta ut.. Den är svår, men sitter man här i sängen med te och macka och kollar på oprah är valet rättså enkelt, jag stannar nog inne.
Mycket har ju hänt sen sist jag skrev här, har inte ens den blekaste om när det faktiskt var men men, ett minne kräver tusen ord, och så många minnen, så många ord gör det svårt att få ner det i det här inlägget, så jag skkulle istället vilja sluta med att jag överlevt det mesta, med några extra minnen och erfarenheter i bagaget. Mer än så får ni inte av mig i detta inlägg. love tyra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0