Toy Stroy 3

Dödlig dag, för kallt och för regnit för att ens ta sig utanför dörren. Trots de har ja ändå lyckats två gånger! Jag var ju som sagt tvungen att åka till täby centrum för att köpa på mig nytt smink, då menar ja ALLT smink. Just nu är det nämligen någon annan säkert trevlig människa som använder mitt relativt nyinköpta smink på annat håll. Försvann igår på kabben tråkigt nog..  Och smink är ju inte det roligaste att lägga ner sina pengar på, när det dessutom är så dyrt. Men så fick de bli! Och nu kom ja nyss hem från Toy Story 3 3D som jag och Beccan såg. Hur grym som helst!! höll på att gråta där ett tag men sen löste det sig. Värt Att Se! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0