Sara surrar fritt

Brist på uppdatering, jo tack jag vet! Men sommaren har spökat och internetuppkoppling har inte varit aktuellt. Sen har jag kommit till det dilemat att, vad ska man skriva? Vilket av alla minnen ska jag börja med? Man sitter där med fingrarna på tangentbordet och får upp en snabbfilm på alla stunder sommaren bjudit på men dessvärre blir ingenting nerskrivet och inlägget blankt. Jag har ännu inte bestämt mig för om jag ska sitta och skriva ner allting som har hänt under hela sommaren från första början eller om jag ska skriva det mina tankar surrar kring just nu. Det har varit väldigt mycket snack om skillsmässor idag för övrigt och vad som är en säkerhet och trygghet i ens liv och inte. Vad man vill på ytan eller vad man egentligen vill innerst inne. Kan förändring vara bra och finns det faktiskt bra saker med att människor skiljer sig? Jag trodde aldrig jag skulle sitta och diskutera det här den här tiden för ett år sedan. Men nu sitter jag här och har dessutom erfarenheter av att ha skilda föräldrar. Och trots att man alltid vill att mamma och pappa ska älska varann tills döden skiljer dem åt finns där också en lättnad när alla innerst inne vet vad som egentligen håller på att hända. Skillsmässa.

Det är mer en förvåning att någons föräldrar håller ihop än att dom är skilda
ja kan tycka att det är bättre att skiljas än att alla lever ett falskt lyckligt familjeliv, betydligt värre!
Ett mer kortfattat samandrag av min bästa sommar får jag dela med mig av en annan dag, för nu ska jag ha min skönhetssömn!



Sara för ett år sedan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0