Söndags babbel

Inatt drömde jag att jag var gravid, mage, allt! Det var så verklighetstroget att jag var rädd att inte kunna se mina fötter av en mage som putade upp när jag vaknade. Av en lättnad förstod jag att jag inte var det, så det var väl skönt. Nu har jag precis städat hela mammas lägenhet som är lika roligt som det låter. Hon kommer hem i morgon, och städa behövdes verkligen här både för hennes skull och min. Jag har precis börjat organisera mitt rum sådär tre månader efter. Det brukar vara det första man vill göra när man flyttar men den tiden har inte funnits hos mig. Idag kollade jag på en as ball lampa, lite dyr dock men ja hoppas det blir den!!! Sen ska ja välja ut nån snygg tapet, fixa lite smått, gardiner, hyllor och tavlor. Yaaami Det blir nog sara + mamma = Ikea snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0