Segern blev vår!

Idag är det ta mig fan sista augusti och om jag minns det rätt är det juli augusti OCH september härlig sommar är det då...? ja fast när jag skulle till skolan idag var det inte varmt alls vill jag lova, jag tvivlar på att mina vinderkläder inte är nere i källaren länge till! Idag har det varit estet dag för hela slanten och det har bara varit lek och stohej! och bättre blev det när det var mitt lag som tog vinsten! Jajamen och fina priser fick vi choklad och en mycket ståtlig estet pokals lampa hur fin och cool som helst! Nu ska jag gå och läsa min braiga bok och Andreas Carlsson <3
tyvärr kunde jag inte motstå den goda chokladen som var i den, den var finare innan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0