Doften av skolan

Idag kände jag att jag inte kunde sitta och häcka hela dagen! jag menar nedräkningen för skolstarten blir allt glesare, och det är nu man ska känna dehär måste få ut det sista av lovet känslan, men jag känner tvärtom. Suck! Jag känner inte för stressen och skolan. det är inte de, utan jag känner att jag är nöjd med sommaryran om hur ovesentlig tiden är. Jag är nästan trött på att gå omkring och inte ha någon koll på allt, vilken dag det är och när man borde laga middagen/ sova? Dygnsrytmen har nästan vänt sig ett halvt varv. Nej, jag börjar känna hungern av att göra lite vettiga saker, vilket kanske inte vanligtvis är min bästa sida.. Idag köpte jag en mössa? Det måste väl ändå vara ett tecken på att sommaren snart är över? Och om du frågar mig har jag längtat efter höstmodet som nu börjar fylla affärerna. Istället för att ställa in sig på den mörka hösten ser jag det från den ljusa sidan, och längtar tills att få klä upp sig lite i skolkorridorerna och känna av att din dag inte försvinner i en evighetssömn! 

H&M Höstkolektion me like!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0