Onsdagar ska vara tråkiga

Idag har varit en hård dag mentalt! Men jag hoppas alla bitar faller på plats en vacker dag. Imorgon fyller min syster 20 år, helt otroligt trodde aldrig hon skulle bli så stor. Jag har dessutom inte hunnit köpa någon present! Jag fick så fina när jag fyllde år, så jag vill verkligen köpa en bra till henne, men vad är bara frågan! Imorgon förutom att frida fyller år har jag nationella i engelska och efter det är det valborg vilket betyder att pappa nu också flyttar ut. Och det är nu kaoset kommer börja , bara de ena efter det andra och jag vet inte hur jag ska klara mig när alla nationella prov i matte, engelska och alla restprover jag har kommer ett efter ett också..  jag har svårt att se mina framtida veckor ljust suuuuuck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0