Tors dag

Vad hände med veckan? Det va ju måndag igår ju, varför är det fredag imorn? Skönt har sovmorgon iallafall. Jag hann faktiskt köpa lite grejer innan jag åkte hem från skolan, en marinblå hålstickad tröja och ett par jätte stora silversmuttsiga örhängen från indiska. Det är ju fredag imorn måste ju vara fin då. Sen dök det helt plötsligt upp ett till problem, jag blev bjuden till en 19 års fest men så lätt fick det inte lov att vara, man måste nämligen ha dresskode, och det skulle vara mycket uppklätt och gärna utstickande om jag känner julia rätt.. Vilket betyder att jag måste kolla runt i hela täby centrum imorn igen för att hitta nått riktigt bra. Det är ju faktiskt kul att klä ut sig också.

Imorn ska pappa på fest tillsammans med kungen. Det är priser som ska delas ut, middag, efterfest och hela kittet. Jag märker att pappa är taggad, han gick nyss och klippte sig, noppade ögonbrynen :O och har köpt ett par nya lackskor, lilla gulliga dig.. Det är bra pappa när det gäller så gäller det fullt ut så ska det vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0