svininfluensan

Svininfluensan.. det är reda en i min klass som haft svininfluensan och sa att det känns som att huden kokar och du mår dåligt i en vecka, ursh jag är rädd sitter nämligen och har ont i halsen! Sen när folk säger att man dör av den gör ju inte det hela bättre! Mamma sa att dom skulle ordna vaccin mot det till alla skolor i oktober, men då kommer ju hälften redan haft det tror ja!

jag, max och victoria satte oss och lyssnade på black ingvars som jag förvånadsvärt lyssnade på när jag var liten, kommer ihåg den där skivan med mackaroner, herre gud alltså. Sen gick jag och max och shoppade faktiskt i täby centrum, blev en hulkentröja från herravdelningen och en grå halsduk, tror jag ska ha på mig det imorn, vi får väll se :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0