Inne på Majs revir

idag kom jag till skolan kl 9 men vi började tydligen 12.. fast det va rättså skönt att vara där tidigt och bara chilla lite innan. Hela dagen i sig var rätt meningslös och efter att vi slutat runt 3 skulle jag gå till täby c och möta david.. Jag var typ lite rädd, men han hade ju min ipod så va skulle jag göra! Sen satt jag och niklas kvar i skolan helt själva till 6 för att vi skulle lira i aulan.. En lärare kom fram till oss och sa att vi skulle gå till personalrummet och få middag. Det är inte varje dag man hänger i tibbles personalrum med lärarna, men det gjorde iallafalll jag och niklas, lite coola och så. "Vi fick till och med bubbelvatten" 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0