saras helg

Hej jätte käraste blogg. Nu sitter jag och pluggar lite musikteori, jätte svårt tycker jag. Gilla rinte när det bara är massa tecken överallt man ska förstå vad dom betyder, ser inte det roliga i det. Det räcker väl med att man vet hur man ska spela och sjunga, eller? Jaha sitter iallafall här och är jätte förkyld också som ett litet plus. Men livet är inte pest jag jag har haft en jätte bra helg.

I fredags hade min kompis 19 års fest och det var jätte kul, sjukt att jag och mimmi hade samma outfitt när plaggen kommer fårn utlandet och är från 60 talet. Jag menar det är inte så att chansen var stor att vi skulle ha en likadan topp. Igår var jag hos Victoria på tjejmiddag och åt tacos. Jamlia hade gjort världens godaste cup cakes och vi åt dessutom kladdkaka med grädde. Och nu sitter jag här waaow


jag menar hur goda ser inte dom här ut att vara! hallå
Jag, Victoria och Nina satte såklart på oss hattar. Fina dessutom!


Här är den jätte goda maten, ni ser ju hur gott det är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0