RANDOM

jaha och så var det söndag.. igår va ju bara en sjuk kväll! En kille frågade på bussen till kyrkbyn om vi ville komma med till en 20-års fest han skulle till. När jag kom dit undrade ja vilka alla var, kände verkligen inte igen en enda.. men ja kände att stämningen va på topp. Huset var från 1912 jag menar det säger ju allt. Det var så otippade människor och jag skrattade så jag dog när vi va där i mitten jossan asså finns inga ord här!
har inte haft såhär random kul på länge.. Sen drog jag jossan och elin hem till min mormors lägenhet också jätte najs, pizza på morronen menar de kan ju inte bli bättre! Nu åt jag nyss tacos för alla som ville veta och jag är mätt!
 



Kommentarer
Postat av: elli

haahahahahahaahahahaahahahahahahahaahahahahahahah jag kan ibnte andas

2009-09-07 @ 20:57:51
Postat av: Anonym

david <3

2009-09-08 @ 23:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0