PALLA

Upptäckte att ett blodkjärl spruckigt i mitt öga, som tur är kommer det att läka.. Det sägs att det händer när man är stressad, och jag kan utan tvekan instämma. Jag tror inte någon skulle orka tänka så mycket som jag gör just nu. Det går så mycket onödig tid på saker man tänker på att man borde göra, som man ska göra, och som har gjorts. Varför helt ärligt, tänker man på saker som redan hänt, hålla på att ångra sig och massa. Det är ju bara jobbigt när man istället bara låter saker hända,kanske rent ut av gör något åt det man ångrat. Om man ångarar sig det vill säga. Man borde uttnyttja tiden mer tycker jag, för hur kul är det att sen sitta i sin lilla gungstol, sticka och tänka på allt man borde gjort. ursh tanken på att vara gammal gör mig inte mindre stressad så ja tycker vi lämnar det. Imorn är det Dans, jag längtar! Förra veckan var jag inte med eftersom jag var sjuk. Och på torsdag är det cooper test också jätte kul?.. vänta nu nej.

Jag trodde jag var vig..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0