Söndagsmöte med sportsbar

Nu har jag varit på sportsbar och snackat med rickard som jag tidigare bara pratat i telefon med! Jag var jätte nervös men det gick hur bra som helst. Han var jätte skön och jag stammade inte en enda gång. Fick titta runt lite och kolla lite saker (dricka) som dom hade. Jag ska verkligen stå i baren och göra drinkar herre hur ska det gå.
Vi bestämde att jag skulle komma dit på fredag, då det är 18 års gräns vilket betyder att det är mäst 18 åringar där, och jag kommer inte kunna någonting. Jag råder er isåfall att inte komma om ni inte vill vänta i tre timmar på en drnik som är helt felgjord och kostar dubbelt så mycket än vad den ska. Men trotts allt det här känns det jättebra och det ska bli jätte roligt att få jobba där, skit taggad faktiskt. Nu gäller det bara att plugga drinkarna


Kommentarer
Postat av: pia

fan vad kul sara! :D

2009-10-06 @ 22:03:49
URL: http://ternstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0