jätte god middag, anteckna!

Som alla säger kan jag ju hålla med om att tiden går fort, lite för fört faktiskt. samtidigt som det ska bli väldigt skönt med ett höst lov, sitter rätt bra! Idag drog jag hem till nettan efter skolan glömde för en stud bort alla jobbiga läxor och prov man har. Vi gjorde jätte god middag, med vit choklad mousse till efterrätt. Sen vad vi gjorde efter det jaa om ni verkligen vill veta det fråga Anette om dom detaljerna, för ja klarar inte av att säga de, och tror inte att många tror att de skulle kunna komma ur min mun heller, så vi tar och hoppar den biten, trots att det är därför ni kanske läser min blogg, för att just veta, men i det här fallet gör vi ett undantag för allas skull. ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0