HERRE GUD JAG DÖR, norskt vatten, thomas fridström, nötterna på ica och joanna på hästen!

Vilken dag, jag säger bara vilken dag, det finns ingen chans att jag tanken tillbaka på det utan att skratta.
Skolan är ju som den är dock var det en as skön dag förutom matteprovet som gick jätte dåligt. vi kollade på film på engelskan hade ingen kulturhistoria.

Sen skulle jag hem för att göra iordning mig till revy obsen som jag skulle på. När jag kom till åkersberga trodde jag att det var ett skämt, bussen gick inte förrens 40 minuter senare. Som tur va såg jag elli och maja! Vi gick in på ica sen vad vi gjorde där är nästan inte okej! Jag och elli körde vår grej. Vi gick först till naturgodiset och provsamakade lite.. jag menar det får man ju? sen gck vi och tog dom där vindruverna som också är gratis och gick till godishyllan, elli tog en godispåse och råkade missa i majas skopåse istället (hela tiden) sen eftersom vi inte hade nått att göra och blivit mätta på allt godis tog vi bindor och massa saker och la i i andras kundvagnar, de va så sjukt kul jag grät nästan när vi dessutom mötte vår gamla mattelärare som vi smygit på hela tiden och var tvungen att prata med. Han är lite speciell och samtalet blev inte lättare för att elli stog och skrattade hela tiden. Jag sa att matte är jätte kul och att vi skulle komma och hälsa på skolan och så fick det var bra med det så gick vi. fick ju inte missa bussen.

När jag gjort iordning mig åkte jag direkt till revyn och det var det bästa jag har sett i hela mitt liv, dom var så JÄ*LA BRA så jag gärt nästan. Alla i plubliken ställde sig upp mållösa och dom som medverkade i den var ju främst dom som gick i estet som jag så stolt var man ju också. Sen åkte jag till Victoria och gjorde i ordning oss för fest Vi fick cyckla till stationen i minusgrader för att hinna med bussen, och vi vsste inte ens vart vi skulle. som tur va gick vi av på rätt ställe och följde med två killar som vi mötte på bussen. När vi kom dit och såg elli och maja visste vi att vi kommit rätt. Gud vad kul vi hade! Kom hem kl 5 då victoria också kom på att hon glömt nycklarna. Vi satte oss utanför med filtar ch väntade på att hennes brorsa skulle komma hem, det var faktiskt mysigt. och dagen efter.. ja jag skulle egentligen jobba,jag skulle egentligen plugga, jag skulle egentligen till rosanna på middag och fest men jag orkade ingenting. Jag satte mig med täcke nötter och kollade på bollibompa.
Nästan lite mysigt faktiskt, fast jag visste att det skulle vara jätte kul hos rosanna och jag hade mormors lägenhet för mig själv i vaxholm så ´det skulle varit perfekt att åka dit efteråt men orken svek och jag kan säga att jag fortfarande är trött efter i fredags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0