HB The place to be

Idag var jag Moa och Victoria på HB det nya hang around place! Sen gick vi in till täby centrum där jag mötte mia, som intervjuade mig i radiosändning. Det är tredje eller fjärde gången jag är med i den där tv nord kanalen. Alla måste ju börja undra vem jag är. Iallafall gick vi vidare, och om ni varit i täby c de senaste dagarna vet ni vilket stånd jag menar, när jag säger att det var massa dj-spel som är det nya "rock band" spelet. Blev haffad av en kille och körde några hits. Såg säkert jätte töntig ut men det var jätte kul. Det roliga var killen som trodde han kände Victoria och gick fram och kramade henne, ni skulle sett så pinsamt de var kunde nästan inte titta när han försökte rädda situationen genom att skämta till med något och få stämningen att verka mer chill än vad den var. Ursh vet själv hur det är när man går fram till någon och börjar hålla handen när man ser att det faktiskt inte var mammas hand utan någon helt annans. 
Idag solade jag också, även fast man inte kan tro de när man ser mig, och sen bastade vi. jag och Moa alltså :)
Jag har börjat lägga märke till hur skönt det är att basta men hur jädra trött man blir efteråt. Hade tänkt simma men då hade jag utan tvekan drunknat och legat där nere på bottnen och sovit ett bra tag. Är fortfarande helt slut, så funtar på att sussa snart. Imorgon är det inspelning i Norrtälje för en julskiva en kille ska spela in där jag är med i  och sedan sportsbar på kvällen eller ah rättare sagt natten. Vi får väl se hur den kvällen slutar med tanke på vilket spår det blev förra gången Natt allihoppa nu ere sängen faktiskt :)

Kommentarer
Postat av: LINNEA

haha du blev haffad av stoffe :D wohoo

2009-11-13 @ 00:36:51
URL: http://beautyisafeeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0