nått ointressant

Hej, jag kom på att man bara skriver i blogg när man inte har nått att göra, försöker hitta nått intressant att säga, drar en gammal historia och hoppas på komentarer. Grejen är att jag tror inte jag tänker på att man kan läsa min blogg, utan ja sitter faktiskt och skriver saker, flummiga, tråkiga, roliga som seriösa och när jag tittar igenom alla inläggen, får jag alltid en tankeställare, och tänker va fan skrev jag det hör för.. folk måste tro att jag inte är riktigt klok. Men då kan jag säga att ibland är det skönt att skriva saker utan att tänka. Just nu är klockan 02.36 och jag gick precis hemifrån mickan som jag chillat med hela dagen, det är lov jag vet men ibland måste man faktiskt ta det lugnt och sova ut alla de timmar man missat. Lyssnar på melissa horn och fryser lite, för jag tror min ventil är öppen, men de e inte så att jag orkar stänga den så jag fryser hellre. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0