pocka pockorn

Idag stannade jag kvar i skolan till halv sex, bibliotekarien hade redan gått och vi släckte biblioteket, inte helt okej! Efter det var jag helt slut och ville bara hem, och lägga mig i min sköna säng för när jag gick där i kylan, i blåsten, i regnet och i mörkret höll jag nästan på att gråta, ursh. Jag missade bussen också så jag kom hem runt sju inte såå najs kanske.  Jag fick reda på att min gamla musiklärare som jag tyvärr tappat kontakten med för mycket har anmält min till lucia i åkersberga, så dom hade ringt hem och pratat med mamma om jag ville vara med och hon hade också sagt ja såklart! Jag har också pratat med min kära Victoria som lämnat mig i det mörka Sverige och dragit till London saknar dig redan :)
Imorn är det fredag och sen är det LOV OCH DET TACKAR JAG GUDARNA FÖR 
Nu sitter jag lowe, frida och pappa och kollar på lyxis med lite pockon hörs då kyssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0