Fars lilla dag

Nu äntligen har jag så tråkigt att jag har tid att skriva! Idag är det fars dag, och vädret är som vanligt äckligt och fult, lika bra att blunda känns bättre då, lovar. Åt nyss tårta mamma gjort och bara så alla vet var den jätte god. Sov hos netti igår, gjorde mat och kollade på Schindlers list, som är en riktigt hemsk film men som är så jävla bra. Älskar krigsfilmer och speciellt när det har hänt i verkligheten. Kommer ihåg när den söta lilla pojken hoppade ner i toaletten som alla på lägret bajsat och kissat i, nått som kanske är självklart på en toalett, men aja. Det fula var att han inte fick plats där för det var redan massa ungar som redan gömt sig där. Ibland satt man där och ville bara slå alla fula nazister som råttade sig överallt. Den enda jag slog på fick väl bli Anette..  Nu kommer mina kusiner och ska hämta farris :( gonna miss you buddy <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0