det var en gång...

Jaha nu tvingar Mickan mig att skriva i min bliogg, om det nu räknas som en blogg.. är inte så aktiv liksom. Tog svinisen igår, victoria fick hålla mi i handen, och jag skrek och ryckte lite innan för jag var så rädd, och det hjälpte för sen tog jag den, gjorde typ inte ens ont. Sen lite pantad som jag är, skulle jag till tegel med Victoria Juliana, Agge och Josefin. Jag hette Frida för kvällen och var för en gångs skull glad över att låta min kan man tycka pantade hjärna som emellanåt faktiskt kan fatta kloka beslut få överta min kropp köra. Var tydligen löning så det var ju en hel del människor, hade jätte kul faktiskt mest glad att jag inte fick sitta på en polisstation. Poliser har jag fått nog av på den senaste tiden...
här är låten ja spelar med William och Magnus nu, GILLAS:
 

Kommentarer
Postat av: beeeeecccccca

grym låt ni spelar :D

2009-11-27 @ 19:09:55
Postat av: Anonym

hahahah du kommer på tisdag och lyssnar, då har vi konsert för dig!

2009-11-28 @ 15:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0