Torsdag

idag är det torsdag, nationella prov i Engelska till och med, varför blir jag alltid så rädd när det är just engelska prov? Jag är ju inte så bra på det men ja skulle verkligen vilja vara. Fast de kräver att ja tar igen de år ja bara suttit på lektionerna och tittat ut genom fönstret, inte orkat bry mig och trott att feman humm... de måste vara sista året man har tråkigt, ja  alla som gick sexan i den nya delen fick äta godis i skolan och dessutom ha skor på sig innomhus, å ja menar finns de nått bättre än de? Skönt att ha nått att skylla på känns lite bättre då, för ja tror inte de gick så bra på hörövningarna idag.. heh

Idag fyller malin år GRATTIS GUMMAN! Å ja är jätte taggad på schlager-temat imorn, får väll se hur det går!
Nu har jag precis hjälpt mor min med förberedelser till gormémåltiderna hon ska hålla i helgen. Och att laga mat å baka är något man kanske inte tror e jobbigt men då kan jag intyga er att de e de =D Annars har ja inte mycket å såga om förra helgens händelser som jag inte delat med mig av till er vilket ja kort kan säga ledde till gott och ont.

oxox


Kommentarer
Postat av: beccci

jag heter sara bogren och är grym på att rita :O :D

2009-05-08 @ 14:37:32
Postat av: Sara

hahaha xD

2009-05-09 @ 01:19:30
URL: http://sarabogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0