Måndag

idag kände ja o sophie bara att vi lika gärna kunde vara hemma och plugga istället för att gå i skolan, för att hinna ikapp med allting. Hon kom till mitt jobb där jag stog å fiffla med ölglasen,håret uppsatt med en svart smirnoff ice tröja. Tög med mig lite mat som vi satte oss hemma hos mig och åt. Men framförallt pratade. Gud va vi pratade om allt som händer just nu, och vi satt till minst 1. Ibland känner man bara hur skönt det är att prata med någonom allting kan vara vad som helst, bara att man delar sina tänkar med någon annan lättar verkligen! Tack sophie för att du finns och gud va mysigt vi hade där på morronen med färska jordgubbar,ägg och fil



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0