Helgen

Helgen har vart bra, först mongolia firandet till marcus <3 som slutade med en stor mage! Efter det åkte jag hem då min systeryster hade kompisar hemma, som ja nästan var för mätt för att hälsa på. Blev en lång natt och vi orkade inte städa upp allt föräns dagen där på. Då åkte jag med linda och hennes kompisar till stan på lasergame å de e ju inte sånt man inte gör varje dag precis men de gick riktigt bra för mig, typiskt mig att ta det på blodigaste allvar. Jag vann verkligen över killarna så hårt och det var över mina förväntningar! Efter det åkte vi vidare till linda och gissa vilken film jag hitta där? :O
Nemo!! Va ju tvungen att se den ..

På söndagen vare hem och duscha en snabbis och åka direkt till jobbet! Var en seg kväll med två 60+ are som var stupfulla redan kl 5 på eftermiddagen och en bäbis som bajasat på sig så det luktade skit i hela resturangen.  Efter det vare hem och käka sen sova  =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0